Pašapkalpošanās iekārtas
Pašapkalpošanās iekārtas un kioski paredzēti, lai uzņēmumu klienti paši sevi varētu apkalpot, savukārt uzņēmumiem nav nepieciešams personāls, kas apkalpo klientus. Pamatā tiek izmantoti vairāki iekārtu veidi, kā tirdzniecības automāti, biļešu tirdzniecības iekārtas, informatīvie kioski. Tāpat izmantotas tiek sarežģītākas iekārtas, kas aprīkotas ar datorredzi, pašapkalpošanās kases, sejas atpazīšanas un personības verificēšanas iekārtas u.c.
Kādos gadījumos izmanto pašapkalpošanās iekārtas:
-
Ierobežoti darba spēka resursi - darba režīmi uzņēmumu pakalpojumu sniegšanā ir dažādi. Klientu apkalpošanas pīķa stundās var būt apgrūtināta, tāpat klientu plūsmas var ievērojami atšķirties iktdienā un brīvdienās un svētku dienās.
-
Garas rindas un ilgi gaidīšanas laiki - pašapkalpošanās iekārtas samazina gaidīšanas laiku un klienti apkalpo paši sevi.
-
Precizitāte - pašapkalpošanās iekārtas izslēdz cilvēku kļūdas, un darbojas precīzi.
Mūsu pieredze:
Brošūras:
Ieguvumi
Pašapkalpošanās iekārtas dod vairākas priekšrocības, piemēram samazina vajadzību pēc darbaspēka resursiem un ietaupa laiku. Tāpat pašapkalpošanās sistēmas var apkopot un analizēt datus, tālākai izmantošanai.
Galvenie iegumumi šādu iekārtu lietošanā ir:
-
Samazinātas darba spēka izmaksas - iekārtas var veikt daudzu uzdevumus, ko parasti veiktu darbinieks. Izmantojot pašapkalpošanās iekārtas, uzņēmumi potenciāli var samazināt nepieciešamo darbinieku skaitu.
-
Efektivitātes uzlabošana - šādu iekārtu izmantošana var ātri un precīzi apstrādāt uzdevumus vai darījumus, ļaujot uzņēmumiem apkalpot vairāk klientu.
-
Ērtība - klienti, lietotāji paši var veikt darījumus bez personāla piesaistes un samazina gaidīšanas laikus un rindas uz pakalpojuma saņemšanu.
-
Datu ievākšana un apstrāde - pašapkalpošanās iekārtas dod iespēju kvalitatīvi ievākt datus par klientu paradumiem, tos var izmantot gan mārketingam, gan citiem uzņēmējdarbības mērķiem.
Kā tas strādā
Sistēma var ātri apkopot pieprasījumus un dot signālus par tālākām darbībām, piemēram, ieslēgt tālāku mehānismu pieprasījumu izpildei. Par veiktajām darbībām ir iespējams saņemt atskaiti čeka veidā un analītisko informāciju biznesa vajadzībām.
Pašapkalpošanās iekārtas var aprīkot ar:
-
skārienjūtīgajiem ekrāniem
-
datorredzi
-
dažādiem skeneriem
-
maksājumu sistēmu
-
printeri
-
Mehānismiem un robotiem darbību izpildei
Gadījumos, kad iekārtas papildina jau darbībā esošu sistēmu, to nepieciešams integrēt ar uzņēmuma sistēmām piemēram POS (point of sale) vai aplikācijām.
Ieviešana
-
Priekšizpēte - uzņēmumu vajadzību analīze; integrācijas iespēju izpēte ar esošo uzņēmuma sistēmu; uzņēmuma darbinieku un klientu darbību analīze; potenciālo risinājumu piedāvājuma izstrāde;
-
Projektēšana - estētiskā dizaina izstrāde; tehniskā projekta izstrāde; pielāgojam risinājumus specifiskām klientu vajadzībām;
-
Ražošana - ražojam detaļas; komplektējam iekārtas; programmējam; testējam sistēmu;
-
Uzstādīšana - uzstādam iekārtas un programmatūru; apmācam personālu iekārtu lietošanā un uzturēšanā; integrējam ar lietošanā esošo uzņēmuma infrastruktūru;
Kā mēs strādājam?
darba uzdevums
-
Identificējam jūsu vajadzības
-
Izstrādājam piedāvājumu risinājumiem
-
Sastādām darba uzdevumu risinājumu ieviešanai
-
Izstrādājam risinājumu un finanšu piedāvājumu
Projektējam
-
Vienojamies par darba uzdevumu un projekta grafiku
-
Projektējam saskaņā ar uzdevumu un grafiku
-
Prototipējam, ja tas ir nepieciešams
Ražojam
-
Vienojamies par ražošanas plānu un apjomu.
-
Veicam iepirkumus nepieciešamajiem izejmateriāliem un detaļām
-
Pārbaudam kvalitāti un testējam
-
Piegādājam
Uzstādam
-
Vienojamies un saskaņojam uzstādīšanas plānu
-
Sagatavojamies uzstādīšanai
-
Uzstādām saskaņā ar plānu
-
Testējam
-
Apmācām lietošanā